Projektų administravimas ir valdymas
Kompleksinės projektų administravimo ir valdymo paslaugos.
Projektų valdymas
Projektų administravimas ir valdymas iki bei po projektui įgyvendinti paramos sutarties pasirašymo:
-
konsultacijos pasirašant paramos sutartis, sudarant pirkimų planus ir mokėjimo prašymo grafikus;
-
pirkimo dokumentacijos rengimas, konkursų organizavimas ir vykdymas pagal nustatytus reikalavimus;
-
mokėjimų prašymų ir projektų įgyvendinimo ataskaitų rengimas;
-
projekto keitimų organizavimas ir Kliento atstovavimas visose su projekto įgyvendinimu susijusiose institucijose ir organizacijose.
Projekto valdymas
Projektų administravimas ir valdymas iki bei po projektui įgyvendinti paramos sutarties pasirašymo:
-
konsultacijos pasirašant paramos sutartis, sudarant pirkimų planus ir mokėjimo prašymo grafikus;
-
pirkimo dokumentacijos rengimas, konkursų organizavimas ir vykdymas pagal nustatytus reikalavimus;
-
mokėjimų prašymų ir projektų įgyvendinimo ataskaitų rengimas;
-
projekto keitimų organizavimas ir Kliento atstovavimas visose su projekto įgyvendinimu susijusiose institucijose ir organizacijose.